×
Categories Latest Track My Order Login Register
Siri Cerita Hantu Puaka Taman Tema
Siri Cerita Hantu Puaka Taman Tema

Siri Cerita Hantu Puaka Taman Tema


  • Penerbit X
  • 9789673693931
  • RM 9.00 RM 10.00
  • Excluding delivery charges

Description “Aku pernah tengok satu cerita seram macam ni. Aku rasa kita sebenarnya dah mati! Mungkin kita mati berlanggar masa Guan potong lori tu! Dan kini roh kita merayau-rayau di tempat yang kita nak pergi... Taman Tema Teratai!” ucap Bala dengan nada perlahan, hampir sedih dan sayu. Pang! Haikal menampar Bala dengan kuat.“Wei! Kenapa tampar aku!” pekik Bala memegang pipinya yang berdamar.“Sakit tak?” tanya Haikal.“Mestilah sakit!” tempelak Bala marah.“Kalau sakit maknanya kita tak mati lagi. Dan aku rasa masih belum selamat lagi!” kata Haikal serius.“Ayoyo!" Bala teringatkan pengunjung yang dijumpainya tadi. Hampir terkencing dia melihat 'orang' itu tersenyum dengan bibir merekah hingga ke telinga! Tiga kisah yang berlaku dalam buku ini mungkin pernah benar-benar berlaku kepada kawan kepada kawan kita, atau sepupu kepada kawan kepada kawan kita. Yakinlah, alam ghaib itu wujud. Ia sentiasa menjadi misteri kepada kita, dan rahsia kepada orang-orang yang dianugerahkan Tuhan untuk melihatnya.
Publisher Penerbit X
ISBN 9789673693931
Language Malay
Condition New
Online Since 1st November, 2018
Categorized Under More  /  Novel  /  Horror